|
 ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԳԵՂԱՐՔՈՒՆԻՔԻ ՄԱՐԶԻ Գավառ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ԱՎԱԳԱՆԻ
|
Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի Գավառ համայնք ՀՀ Գեղարքունիքի մարզ, ք. Գավառ, (0264)23423, (0264)22338, gavari.hamaynqapetaran@gmail.com |
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ |
10 մարտի 2025 թվականի N 61-Ա |
ԳԱՎԱՌԻ ԹԻՎ 5 ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑԻ ԿԱՌՈՒՑՄԱՆ ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻՆ ԽՈՉԸՆԴՈՏՈՂ ԾԱՌԵՐՆ ԱՐՄԱՏԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՎ ՀԱՆԵԼՈՒ ԵՎ ԱՅԼ ՎԱՅՐՈՒՄ ՎԵՐԱՏՆԿԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ |
Ղեկավարվելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 1-ին հոդվածի 2-րդ մասի, 23-րդ հոդվածի, «Տեղական ինքնակառավարման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 13-րդ հոդվածի 10-րդ մասի, 18-րդ հոդվածի 1-ին մասի 42/ կետի դրույթներով, նկատի ունենալով, որ «ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Գավառ քաղաքում գտնվող 432 տեղ հզորությամբ թիվ 5 հիմնական դպրոցի կառուցման» նախագծային աշխատանքների իրականացման ընթացքում պարզվել է, որ դպրոցի շինհրապարակի տարածքում առկա են շինարարական աշխատանքներին խոչընդոտող բազմամյա թվով 14 եղևնիներ ու 3 տուաներ։ Հիմք ընդունելով շինարարական աշխատանքներն իրականացնող «Ֆ Տ Դ-ՇԻՆ» սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերության տնօրինության կողմից Գավառ համայնքի ղեկավարին հասցեագրած գրությունը, Գավառ համայնքի ավագանին որոշում է 1․Համաձայնություն տալ ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Գավառ քաղաքի թիվ 5 հիմնական դպրոցի շինարարական աշխատանքներն իրականացնող <<Ֆ Տ Դ - ՇԻՆ>> ՍՊԸ-ի կողմից սեփական միջոցներով, համապատասխան մասնագիտացված տեխնիկայով դպրոցի շինհրապարակի տարածքում առկա շինարարական աշխատանքներին խոչընդոտող բազմամյա թվով 14 եղևնիներն ու 3 տուաները հանելուն և Գավառի համայնքապետարանի կողմից մատնանշած տարածքում վերատնկելու պայմանով։ 2․Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում հրապարակմանը հաջորդող օրը։ |
Կողմ -18 ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆ ԳՈՒՐԳԵՆ ԴԱՇՏՈՅԱՆ ԳՐԻԳՈՐ ԱՄԻՐԽԱՆՅԱՆ ՍԱՄՎԵԼ ԳՈՒԼԱԲՅԱՆ ՀՐԱՅՐ ՎԱՐԴԱՆՅԱՆ ԱՐՍԵՆ ՄԿՐՏՉՅԱՆ ԳՆԵԼ ԶԱՆԳԵԶՈՒՐՅԱՆ ԱՐՏԱԿ ԴԱՆՈՅԱՆ ՕՆԻԿ ՄԱՐՈՒԽՅԱՆ ԱՐՄԱՆ ՀԱՄԲԱՐՁՈՒՄՅԱՆ ՄԱՐԻԱՄ ՄԻՐԻԲՅԱՆ ՆՈՒՆԵ ՊԵՏՈՅԱՆ ԱՆԻ ԱԴԱՄՅԱՆ ԼՈՒՍԻՆԵ ՄԻՐԻԲՅԱՆ ԴԱՎԻԹ ԲԱԴԱԼՅԱՆ ՎԱՐԴՈՒՀԻ ԿԻՐԱԿՈՍՅԱՆ ԶԱՐՈՒՀԻ ԶԱԽԱՐՅԱՆ ՆՈՐԱՅՐ ԽԱՆԴԱՆՅԱՆ ՆԱԻՐԱ | Դեմ -0 | Ձեռնպահ -0 |
|
ՀԱՄԱՅՆՔԻ ՂԵԿԱՎԱՐ՝ ԳՈՒՐԳԵՆ ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆ
|
|
|
|
Փակ փաստաթուղթ՝ | Հրապարակման ենթակա է |
|
|
|